25 Nisan 2012 Çarşamba

Kök Salata

    Salatalar,sofraların bezeği vazgeçilmezi...Kök salata dedim çünkü buraya ait nefis bir salata ,hani blogdaki diğer havuç salatasıyla farklı olsun diye orjinal adını  kullandım ;)



MALZEMELER


  1. 3-4 tane orta boy havuç
  2. 1 tavuk göğsü
  3. 1 kase kadar ceviz
  4. 1 kase kadar mayonez( ben yarısını smetan kullandım yada süzme yoğurt)
  5. 2 diş sarımsak
  6. Tuz
YAPILIŞI

  • Havuçları yıkayarak sıcak su dolu tencereye konulur.
  • Üzerine tuz atarak on dakika haşlanır.( hafif diri kalmalı)
  • Soğuduktan sonra soyularak rendelenir.
  • Sonra içine haşlanmış tavuk göğsü küçük didiklenerek atılır.
  • Hafif dişe gelir çekilen ceviz eklenir.
  • Sarımsak dövülerek konulur.
  • En son mayonez veya benim yaptığım gibi smetan ( aslında yok)eklenerek karıştırılır.  
  • Afiyet olsun...

Not, Bu güzel salata tabağımın sponsoru sevgili Deyyan' a çook teşekkür ederim ;)))

10 yorum:

  1. merhaba sizi izlemeye aldım...
    tarifniz çok güzel görünüyor...
    çok güzel bir sunum...
    ellerinize sağlık...
    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Şirine...Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. salatanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık:) sunumunuz da çok iştah açıcı:) bir de ben salata tabağınıza bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Tabak bana da bir arkadaş dan hediye bende çok beğendim.Hemen de sunmak istedim...Sevgilerimle...

      Sil
  4. salata bizde de var. bizimkilere bakın, sizinkiler gibi harika mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım geldim ellerinize sağlık sevgiler...

      Sil
  5. Salata çok güzel tabağıda çok beğendim.Ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Mehtap...Evet tabağımda güzel...Sevgilerimle...

      Sil
  6. Bu tabaüı görür görmez dedim bu tabak bilgisayar ekranında ne güzel durur:)
    artık tabaklara bakarken direk blog geliyor aklıma:)
    Güzel çıkmasına ve beğenmenize çok sevindim. Hani uzak olmasak çekiliş yapalım beğenenlerden bir iki kişiye gönderelim dicem ama Baküden biraz zor:)
    Bu arada salata nefisss

    YanıtlaSil
  7. Veee meşhur tabağımın sponsoru de burdaaa ;) Evet ya aynen benim de öyle oluyor ama al al nereye kadar.Laf aramızda artık mutfağa sığmadığım için vestiyer dolabımın bir bölümünde tabaklara ayırdım...Bizim mutfak taştı açıkçası yani.Aynı çekilişle tabak verme fikri bugün benim aklıma da geldi belki bakalım ilerde Bakü'de olanlarla yaparız bir gün kim bilir.

    YanıtlaSil