19 Mart 2011 Cumartesi

Hellim Peyniri Panesi

       Değişik tatları severseniz sizinle bugün hellim panesini paylaşmak istiyorum....Pazar günleri özellikle geç yapılan kahvaltı için bence güzel bi tat...Aslında panelemeden doğrudan tereyağındada kızarabiliyor....

Malzemeler
200 gr hellim peynirinden yaklaşık 8 pane oluyor.
1 yumurta
1-2 kaşık un
yarım su bardağı kadar galeta unu yada pane harcı
1 yemek kaşığı tereyağı
Yapılışı
200 gr lık peyniri ben sekiz dilime kesiyorum.Bir tabağa un birine yumurta diğerine de galeta ununu koyuyoruz...Peynirleri önce una sonra çırpılmış yumurtaya sonrada galetaya iyice çevirerek batırıyoruz.Ben içi ızgara teflon tava kullanıyorum.Tava iyice ısınınca tereyağı konulup eritilir.Sonra paneli peynirler konulur.Ocağın altı çok hızlı açılmadan kızarana kadar pişer.İki tarafıda kızarınca sıcakken servis yapılır....Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder