7 Mayıs 2012 Pazartesi

Kuskus Salatası

    Gününüz mutlu ve huzurlu geçsin sevgili takipçilerim...Bugün yapımı çok kolay,malzemeler tamamen evde olanlardan ve zevkinize uygun şeylerle yapılabilecek bir salata...Hemen yapalım isterseniz ...



MALZEMELER


  1. Yarım paket kuskus makarna ( 250 gr)
  2. 1 su bardağı konserve mısır
  3. 1 kase kare doğranmış kornişon turşu
  4. 2 tane közlenmiş kırmızı biber
  5. 1 demet dereotu
  6. 1 demet taze soğan
  7. 1 limon
  8. Zeytin yağı ve tuz
YAPILIŞI

  • Bir tencere kaynar tuzlu suya yarım paket kuskus makarna dökülerek haşlanır.
  • Yumuşayınca süzerek soğuk sudan geçirilir.
  • Malzemeler incecik kıyılarak eklenir.
  • Zeytinyağı ve limon suyu bir kavanozda çırpılarak eklenir.
  • Karıştırarak beş çayında servis yapabilirsiniz.

  • Afiyet olsuuun efendim...

8 yorum:

  1. Çarşamba günü misafirim var unuttuğum bir lezzetti hatırlattığınız için teşekkürler.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap...Bende unutmuştum akşam aklıma geldi böyle bir salata vardı diye;) ...Sevgiler...

      Sil
  2. Ben bayılrımmmm zaten
    Ellerine sağlık arkadaşım
    Gerçekten çok güzel görünüyor.Tarifi aldım Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nilay...Kolaycık bir tarif kolay gelsin.Sevgiler...

      Sil
  3. Hulya hanim ozledim su tadi ama burada bulamadim..
    Turk marketlerinde de yoktu..
    Eline saglik olsun cok lezzetli olmus..
    Artik bakuye gelince dikilirim kapina.. Blog arkadasi olarak..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Samire bulamadıysan küçük tipli boru makarnayla da pek ala olabilir...Tabii gelince kapım açık inşaallah...slmlar

      Sil
  4. Günaydın,

    Elinize sağlık.
    Bitürlü sevemedim şu kuskus u. Ama fotoğraf süper.

    Kuskus anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınlar olsun Çiğdem...ASlında benim oğlumda sevmez ama salatada bayıldı...Belki sizde seversiniz...Sevgilerimle...

      Sil