2 Nisan 2015 Perşembe

Hurma Diyeti

     Malumunuz bahar geldi...Eee yazda kapıda.Evimizi barkımızı temizleyip yeniliyoruz da niçin midemizi ve vücudumuzu temizlemeyelim.Değil mi? Şimdiye kadar ki edindiğim bilgiler,yapmış olduğum sayısı belirsiz diyet çeşitleri sonucu epey bir deneyim elde ettim.Kesinlikle bana güvenin test edip onayladık.Hurma diyeti bir nevi detoks da diyebiliriz.Yalnızca yedi gün yapıldığı için vücuda da bir zararı olmuyor.Hurmanın içeriğinin zenginliği de halsizlik yapmıyor.Geçtiğimiz ayda kalabalık bir grupla bu diyeti denedik.Sonuç yedi günde gruptaki herkes dörder kilo verdi...ve şimdiye kadar ki yaptığım diyetlerin en kolayı ve acıktırmayanı idi.Bende bu mucize gıdayı sizinle paylaşmak istedim.İlk başladığımızda benim edindiğim bilgilere göre 3-6 kilo veriliyor denilse de bizler dört kilo verdik.Yine de tabi herkesin vücut yapısına göre verilen rakam değişebilir.Eğer arzu edilirse bir ay sonra tekrarlanabiliyor.Bu günlerde tek tek arkadaşlara anlatmaktansa tüm hülyalı lezzetler takipçileriyle paylaşayım dedim.Şimdiden kolay gelsin.



SABAH


  • 1 orta boy kase ev yapımı çok yağlı olmayan yoğurt
  • 7 tane orta boy hurma
ÖĞLE

  • 1 kase yoğurt
  • 7 hurma
AKŞAM

  • 1 kase yoğurt
  • 7 hurma
AYRICA

  • Günde 3-4 fincan demlenmiş yeşil çay
  • 2-3 litre su
  • 40-50 dakikalık yürüyüş yapılırsa daha da süper olur ;)
Bu sayılan gıdalardan başka çay, kahve ve her şey yasak.Diyetimiz yedi gün uygulanmalıdır.

Eğer benim gibi tatlı sevmeyenlerdenseniz hurmayı yerken içiniz kıyım kıyım kıyılacaktır ;) bunu önlemek için hurmayı elimde koparıp yoğurda karıştırarak tükettim.Bir kısmını da yeşil çayımla.Tavsiye ederim.Şimdiden kolay gelsin.Gitsin kilolar gelsin sağlık ;)))


NOT;eğer bir lokma da olsa diyet dışında bir şey yenilirse arzu edilen rakamı asla veremezsiniz.

6 yorum:

  1. Vallahi arkadaşım ne yalan söyliyeyim çok zor bir diyet hiç sanmıyorum uygulayacağımı yapanlara kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim ozgen hanim.Diger diyetlerde oldugu gibi halsizlik ve acikma olmuyor.Simdiden kolay gelsin.Sonucu buraya yazarsaniz mutlu olurum.Selamlar...

      Sil
  2. Harika bir diyetti yapan bilir olarak soyluyorum. hic acikmiyorsun ya o cok iyi :))
    Ben yogurdu cacik gibi yapip yedim hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Samirecim.En acikmadigim diyette diyebilirim ama eger benim gibi tatli sevmiyorsan hurmalar cok sekerli ve miktari cok gelebiliyor :) Amerikaya selamlar...

      Sil
  3. Ben 4. Gundeyim 1,4 kilo vermisim.hurmayi ilk gün 7ser yedim ikinci gün 7-5-5 diger günler 5er adet yedim.yoğurt evde yaptigim yogurt yağını almadim.4.gunde kacamak yaptim iki kepce iskembe corbasi ictim sabah..oglen de yogurduma haslanmis kabak kattım acaba bunlar yuzunden mi vermedim birakmayi düşünüyorum:( 80kilo ile basladim su an 78.8 kiloyum 4 günde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hurma sayısını bende yiyemeyerek azaltmıştım. Yukarıda da belirttiğim gibi asla bir lokma bile kaçamak olmuyor. O zaman detoks olmaktan çıkıp kalori oluyor. Sonuç arzu edilen rakam olmayabiliyor. Tabi her bünye de farklı

      Sil